Besøkende til Administrasjonsbygget: 

Digital kommunevert og bookingløsning

Fauske kommune har en digital kommunevert plasert i 1. etasje når man kommer til Administrasjonsbygget. Kommuneverten er en selvbetjent besøksregistreringsløsning som både effektiviserer og gjør det enklere for de som allerede har en avtale.

Du vil fortsatt møte kommunens serviceinnstilte ansatte hver ukedag mellom klokken 10:00 og 14:00, slik at du enkelt får den hjelpen du trenger når du henvender deg hos oss.

Du kan benytte PC i "innbyggertorg" kl. 10.00 - 14.00, og få hjelp til utfylling av skjema og lignende

Post: det aller meste av post som kommuner til Fauske kommune, åpnes og registreres hos Arkiv - før det blir fordelt til den enkelte saksbehandler. Dette gjelder papirpost, e-post, post via Altinn eller SvarInn. Også post som leveres i postkasse i Administrasjonsbygget. 
Postliste All post kommer på postlista - dersom saken ikke unndras offentlighet av en eller annen grunn.  

Innsynsrett etter offentleglova: 

Åpningstider: Sentralbord: 10.00 - 14.00. Julaften og nyttårsaften holder vi stengt. Onsdag i påskeuka åpent kl. 10.00 - 14.00